AIKUISTEN TUNNIT

KESÄ 2024

Ma 6.5. – Ke  26.6. (vk 21 pidetään vain Pilates-tunnit)

Kesäaikataulun tunnit pidetään sisällä, ellei toisin mainita aikataulussa.

Ilmoittaudu tunnille klikkaamalla tunnin nimeä.

Peruutus: Mikäli et pääsekään osallistumaan tunnille, peruutathan paikkasi numeroon 0405022310. Toivomme että peruutus tehtäisiin viim. 3h ennen tunnin alkua.

Lämpimästi tervetuloa!

MAANANTAI 20.5.17.30PILATES
HEIKKI60 min
TIISTAI 21.5.18.15Ti 21.5. ei ole TEHO-tuntia. Seuraava tiistain TEHO on 28.5.
60 min
KESKIVIIKKO 22.5.17.30Ke 22.5. ei ole Wednesday Workoutia. Seuraava tunti on 29.5.

60 min
TORSTAI 23.5.18.00PILATES

HEIKKI60 min
Aikuisten tunnit

Aikataulu:

Kesäkausi 2024: ma 6.5. – ke 26.6.2024 (tunteja ei ole Helatorstaina 9.5. eikä juhannusviikon torstaina 20.6.)

Ilmoittautuminen:

Kaikille aikuisten tunneille tulee ilmoittautua etukäteen.

Ilmoittaudu klikkaamalla tunnin nimeä aikataulusta. Tunneille mahtuu: jumpat 25 hlö, Pilates 15 hlö. 

Mikäli ilmoittautuneita tulee 3 tai vähemmän, tunti perutaan.

Tunneille ilmoittaudutaan aina yhdelle viikolle kerrallaan. Ilmoittautuminen aukeaa aina tunnista seuraavana päivänä ja sulkeutuu kun tunti alkaa tai ryhmä tulee täyteen. 

Peruutus tehdään laittamalla viestiä numeroon 0405022310. Toivomme että peruutus tehtäisiin viim. 3h ennen tunnin alkua.

Kaikille tunneille tervetuloa naiset ja miehet.

Valitettavasti pukutilat ovat miehille rajoitetut, paitsi Pilateksen ja torstain Tehon aikaan.

Aulan naulakot ja wc:t ovat käytössä. 

HINNAT

Kertamaksu 12 €    opisk. 10 €
10krt kortti 85 €    opisk. 80 €
15krt kortti 105 €    opisk. 100 €

10 ja 15 kerran kortti on voimassa ensimmäisestä leimasta vuoden.
Ei jäsen-/vuosimaksua!

Maksuvälineenä meillä käy:

  • yleisimmät pankki- ja luottokortit
  • käteinen
  • ePassi / Sporttipassi
  • Smartum Saldo-kortti, verkkomaksu ja mobiilimaksu sekä Smartum liikuntasetelit
  • Tyky-Online ja Tyky-Kuntoseteli
  • Edenred kortti. mobiilimaksu ja Virike-setelit
  • Eazybreak

AJANKOHTAISTA

TUNTISELOSTEET

BUNGEE

Bungee-training on toiminnallinen ja yksinkertainen treeni koko kropalle.

Intervallimuotoinen tunti sopii kuntotasosta riippumatta sekä naisille että miehille.

Bungee-nauha tuo täysin uudenlaista vastusta ja hauskuutta treenaamiseen.

Tuntia ohjaa Bungee-lisenssiohjaajat. Hikitakuu!

Bungee-nauhojen ja tilan takia tunnille mahtuu vain 12 hlö.

Bungeeta ei valitettavasti ole viikkoaikataulussa tällä hetkellä. 

SHAKE

Kaisakin zumbaohjaajien kehittelemä kuuma ja hikinen aerobinen latinotunti,

jossa pistetään kroppa heilumaan ja liikkeelle.

Tunnilla jammaillaan erityylisten latinomusiikkien tahtiin.

Let´s have fun! 

TANSSIMIX

Helppoja ja vauhdikkaita tanssikoreografioita eri vuosikymmenien hittibiiseihin, ”legendoihin”.

Hauska ja hikinen kuntotunti! Lopuksi lyhyt lihaskunto ja venyttelyt.

MONDAY WORKOUT 

Viikko aloitetaan Monday Workoutilla. Vaihtuva tunti (esim. Shake, BodyKiinteytys, Balanssi jne.. kesällä myös Bungee!).

Näet viikottain ohjaajan ja vuorossa olevan tunnin yllä olevasta viikkoaikataulusta.

BALANSSI

Balanssi on rauhallinen kehonhuoltotunti.

Kevyen lämmittelyn jälkeen tunnilla tehdään mm. keskivartaloa vahvistavia liikkeitä ja erilaisia liikkuvuusliikkeitä lisäämään kehon toimintakykyä sekä hyvinvointia.

Lopputunnista keskitytään kehonhuoltoon venyttelyn, rullailun tai rentoutumisen avulla.

Myös miehet tervetuloa mukaan!

PILATES

Pilates-liikkeiden viehätys on niiden yksinkertaisuudessa ja samalla vaikeudessa.

Tunnilla keskitytään hengitykseen ja keskivartalon lihasten vahvistamiseen. Tulosten kannalta ehdoton edellytys on, että liikkeet suoritetaan oikein; liikkeiden laadulla on huomattavasti suurempi merkitys kuin toistojen määrällä.

Tunnilla ei soiteta musiikkia. Tervetuloa naiset ja miehet!

TEHO (Teho-Muokkaus)

Tehokas lihaskuntotunti, ”pumppitunti”.

Alussa noin 10min mittainen lämmittely (ei vaikeita askelsarjoja).

Lihaskunnon myötä muokkausta koko kropalle. Lopuksi venyttelyt!

BODYKIINTEYTYS

60 min pituinen selkeä mutta tehokas tunti, jossa keskitytään keskivartalon hallitsemiseen.

Vauhdikasta ja helppoa askellusta yli 30 min, ei pitkää sarjaa.

Yksi sääntö: Ei hyppyjä!

Lihaskunto painottuu keskivartaloon. Lopussa pitkät venyttelyt.

HIIT

Lihaskuntotunti.
Alussa lämmittely, jonka jälkeen siirrytään lihaskunto-osuuteen, joka tehdään toiminnallisen treenin tapaan oman kunnon mukaan ja omaan tahtiin.

Lopuksi venyttelyt.

RVP

Reisi-vatsa-peppu. Tuntiin sisältyy noin 20 minuuttia askelsarjaa jonka jälkeen lihaskunto painottuu reisien, vatsan ja pepun alueelle. Lopuksi venyttelyt. 

VAUVAJUMPPA

Vauvajumppaa ei valitettavasti ole tarjolla kevään 2024 ohjelmistossa.

Vauvajumppa on kuntojumppa, johon ovat tervetulleita sekä äidit että isät vauvojen kanssa ja myös muut ilman vauvaa. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunnosta ja venyttelystä. Jumppa toteutetaan siten, että oma vauva voi olla painona liikkeissä tai voit käyttää Kaisakin jumppavälineitä.
Suosittelemme, että vauva on vähintään 2 kk ikäinen. Huom! Kävelevän taaperon kanssa osallistuminen tunnille ei ole mahdollista. Tunneille tarvitaan jumppavaatteet, juomapullo ja sisälenkkarit, sekä vauvalle peitto ja omia leluja hoitolaukun lisäksi.

© Copyright - Kaisakki Oy