AIKUISTEN TUNNIT

KESÄ 2022

Ma 16.5. – Ke 22.6. (Ei Helatorstaina 26.5.) 

Kesäaikataulun tunnit pidetään sään salliessa ulkona (ja sitten kun lämpötila on mukavan kesäinen). Poikkeuksena Pilates, joka on aina sisällä.

Vain Pilatekseen ennakkoonilmoittautuminen, muille tunneille ei ilmoittautumista.

Lämpimästi tervetuloa jumpalle! ♥

MAANANTAI 30.5.17.30TEHO-MUOKKAUSNeea60 min
TIISTAI 31.5.17.30TEHO-MUOKKAUS
Kirsi60 min
KESKIVIIKKO 1.6.17.30PILATES
Ilmoittaudu tunnille, rajallinen määrä paikkoja.
Ilmoittautuminen on auki! Tervetuloa.
Heikki60 min
17.45MUOKKAUS
Sanni45 min
TORSTAI 26.5.17.30EI TUNTIA!

60 min
KEVÄÄN aikuisten tunnit

Huom! Ilmoittautuminen:

Kaikille aikuisten tunneille tulee ilmoittautua etukäteen. Kesäaikataulun aikana ilmoittaudutaan vain Pilatekseen.

Ilmoittaudu klikkaamalla tunnin nimeä yllä olevasta taulukosta. Tunneille mahtuu: jumpat 20 hlö, Pilates 15 hlö, Bungee 10 hlö. 

Mikäli ilmoittautuneita tulee 3 tai vähemmän, tunti perutaan.

Tunneille ilmoittaudutaan aina yhdelle viikolle kerrallaan. Ilmoittautuminen aukeaa aina tunnista seuraavana päivänä ja sulkeutuu kun tunti alkaa tai ryhmä tulee täyteen. 

Peruutus tehdään laittamalla viestiä numeroon 0405022310. Toivomme että peruutus tehtäisiin viim. 3h ennen tunnin alkua.

Tärkeää tietää, kun tulet Kaisakkiin:

  • Otathan mukaan oman jumppa-alustan tai ison pyyhkeen Kaisakin alustan päälle.
  • Ethän tule tunnille, jos sinulla on mitä tahansa flunssan oireita.
  • Käsidesiä löytyy ulko-ovelta. Desinfioithan kätesi aina tullessasi Kaisakkiin ja myös lähtiessä.

Kaikille tunneille tervetuloa naiset ja miehet.

Valitettavasti pukutilat ovat miehille rajoitetut, paitsi Pilateksen ja Miesten jumpan aikaan.

Aulan naulakot ja wc:t ovat käytössä. 

Miesten jumppa perjantaisin klo 18-19 

Ohjaajat:

Pe 6.5.  Peruttu! 

Lämmittelyn jälkeen lihaskunto-osuus, jossa välineenä mm. tanko, käsipainot, kahvakuula jne. Lopussa venyttely. Tule mukaan!

Otathan tunnille mukaan oman jumppa-alustan tai ison pyyhkeen Kaisakin alustan päälle.

Ethän tule tunnille, jos sinulla on mitä tahansa flunssan oireita.

Käsidesiä löytyy ulko-ovelta. Desinfioithan kätesi aina tullessasi Kaisakkiin ja myös lähtiessä.

Tervetuloa!

HINNAT 2022

Kausikorttia ei ole tällä hetkellä myynnissä. 

Kertamaksu 10 €    opisk. 9 €
10krt kortti 75 €    opisk. 70 €
15krt kortti 95 €    opisk. 90 €

10 ja 15 kerran kortti on voimassa ensimmäisestä leimasta vuoden.
Kausikortti on voimassa aina syys- tai kevätkauden.
Ei jäsen-/vuosimaksua!

Maksuvälineenä meillä käy:

  • yleisimmät pankki- ja luottokortit
  • käteinen
  • ePassi / Sporttipassi
  • Smartum Saldo-kortti, verkkomaksu ja mobiilimaksu sekä Smartum liikuntasetelit
  • Tyky-Online ja Tyky-Kuntoseteli
  • Edenred kortti. mobiilimaksu ja Virike-setelit
  • Eazybreak

AJANKOHTAISTA

TUNTISELOSTEET

BUNGEE

Bungee-training on toiminnallinen ja yksinkertainen treeni koko kropalle.

Intervallimuotoinen tunti sopii kuntotasosta riippumatta sekä naisille että miehille.

Bungee-nauha tuo täysin uudenlaista vastusta ja hauskuutta treenaamiseen.

Tuntia ohjaa Bungee-lisenssiohjaajat. Hikitakuu!

Bungee-nauhojen ja tilan takia tunnille mahtuu vain 12 hlö.

Ilmoittaudu tunnille klikkaamalla aikataulusta tunnin nimeä.

SHAKE

Kaisakin zumbaohjaajien kehittelemä aerobinen latinotunti,

jossa pistetään kroppa heilumaan ja hikoilemaan.

Tunnilla jammaillaan erityylisten latinomusiikkien tahtiin.

Let´s have fun! 

TANSSIMIX

Helppoja ja vauhdikkaita tanssikoreografioita eri vuosikymmenien hittibiiseihin, ”legendoihin”.

Hauska ja hikinen kuntotunti! Lopuksi lyhyt lihaskunto ja venyttelyt.

MONDAY WORKOUT 

Tuntina pääasiassa Shake tai TanssiMix, mutta joinain viikkoina vaihtuva tunti (esim. BoxPump, Teho+Balanssi, BodyKiinteytys jne).

Näet viikottain ohjaajan ja vuorossa olevan tunnin yllä olevasta viikkoaikataulusta.

BALANSSI

Balanssi on rauhallinen kehonhuoltotunti.

Kevyen lämmittelyn jälkeen tunnilla tehdään mm. keskivartaloa vahvistavia liikkeitä ja erilaisia liikkuvuusliikkeitä lisäämään kehon toimintakykyä sekä hyvinvointia.

Lopputunnista keskitytään kehonhuoltoon venyttelyn, rullailun tai rentoutumisen avulla.

Myös miehet tervetuloa mukaan!

PILATES

Pilates-liikkeiden viehätys on niiden yksinkertaisuudessa ja samalla vaikeudessa.

Tunnilla keskitytään hengitykseen ja keskivartalon lihasten vahvistamiseen. Tulosten kannalta ehdoton edellytys on, että liikkeet suoritetaan oikein; liikkeiden laadulla on huomattavasti suurempi merkitys kuin toistojen määrällä.

Tunnilla ei soiteta musiikkia. Tervetuloa naiset ja miehet!

TEHO-MUOKKAUS

Tehokas lihaskuntotunti, ”pumppitunti”.

Alussa noin 10min mittainen lämmittely (ei vaikeita askelsarjoja).

Lihaskunnon myötä muokkausta koko kropalle. Lopuksi venyttelyt!

MUOKKAUS

45 min pituinen selkeä tunti. 

Yksinkertainen askelsarja ja lihaskunto kuuluvat tunnin ohjelmaan. Lopussa venyttelyt. Sopii aloittelijoille! Helppoa ja tehokasta, hiki on taattu! 

BODYKIINTEYTYS

60 min pituinen selkeä mutta tehokas tunti, jossa keskitytään keskivartalon hallitsemiseen.

Vauhdikasta ja helppoa askellusta yli 30 min, ei pitkää sarjaa.

Yksi sääntö: Ei hyppyjä!

Lihaskunto painottuu keskivartaloon. Lopussa pitkät venyttelyt.

FIT

Lihaskuntotunti naisille.
Alussa lämmittely, jonka jälkeen siirrytään lihaskunto-osuuteen, joka tehdään toiminnallisen treenin tapaan oman kunnon mukaan ja omaan tahtiin.

Lopuksi venyttelyt.

MIESTEN JUMPPA

Miesten jumppa perjantaisin, klo 18.00-19.00.

Lämmittelyn jälkeen lihaskunto-osuus, jossa välineenä mm. tanko, käsipainot tai step-lauta. Lopussa venyttely. Tule mukaan!

VAUVAJUMPPA

Vauvajumppa on kuntojumppa, johon ovat tervetulleita sekä äidit että isät vauvojen kanssa ja myös muut ilman vauvaa. Tunti koostuu alkulämmittelystä, lihaskunnosta ja venyttelystä. Jumppa toteutetaan siten, että oma vauva voi olla painona liikkeissä tai voit käyttää Kaisakin jumppavälineitä.
Suosittelemme, että vauva on vähintään 2 kk ikäinen. Huom! Kävelevän taaperon kanssa osallistuminen tunnille ei ole mahdollista. Tunneille tarvitaan jumppavaatteet, juomapullo, sisälenkkarit oma jumppa-alusta tai iso pyyhe Kaisakin alustan päälle, sekä vauvalle peitto ja omia leluja hoitolaukun lisäksi.

POWER

Power on 60 min tehokas lihaskuntotunti. Alussa lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt.

Power-tunti voidaan vetää eri tyylein, circuitina, FIT:inä yms. ohjaajan vapaalla tyylillä.

BOXPUMP

BoxPump on hikinen 60 min pituinen tunti, johon sisältyy lämmittely, iskusarjoja, lihaskuntoa sekä venyttelyt. Ei vaikeaa askelsarjaa.

Tervetuloa mukaan!

RVP

Reisi-vatsa-peppu. Tuntiin sisältyy noin 20 minuuttia askelsarjaa jonka jälkeen lihaskunto painottuu reisien, vatsan ja pepun alueelle. Lopuksi venyttelyt. 

© Copyright - Kaisakki Oy